Als verzekerde bij Meijers, kunt u profiteren van de voordelen van Mijn Meijers. Dit is een online platform waar verzekerden gemakkelijk en snel hun zaken kunnen regelen.
Met Mijn Meijers heeft u als verzekerde van Meijers altijd inzicht in uw verzekeringen, kunt u schades melden en wijzigingen doorgeven.
Inloggen bij Mijn Meijers
Om gebruik te kunnen maken van Mijn Meijers, dient u allereerst een account aan te maken. Dit doet u door zich te registreren met uw persoonlijke gegevens. Na het registreren ontvangt u een e-mail om uw account te activeren.
Als uw account geactiveerd is, kunt u inloggen op Mijn Meijers met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U kunt dan direct aan de slag om uw verzekeringen en andere zaken te regelen.
Bent u uw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Gebruik dan de functie ‘Wachtwoord vergeten’ om een nieuw wachtwoord aan te maken. Dit kan alleen als u al een account heeft aangemaakt en deze geactiveerd heeft.
FAQ
Hoe maak ik een account aan op Mijn Meijers?
Om een account aan te maken op Mijn Meijers, gaat u naar de registratiepagina. Hier vult u uw persoonlijke gegevens in en maakt u een gebruikersnaam en wachtwoord aan.
Kan ik inloggen op Mijn Meijers met mijn DigiD?
Nee, het is niet mogelijk om in te loggen op Mijn Meijers met uw DigiD. U dient een los account aan te maken op Mijn Meijers.
Hoe kan ik wijzigingen doorgeven via Mijn Meijers?
Als u ingelogd bent op Mijn Meijers, kunt u onder het kopje ‘Mijn verzekeringsgegevens’ uw verzekeringen zien. Hier kunt u bijvoorbeeld wijzigingen doorgeven of documenten uploaden.
Kan ik schades melden via Mijn Meijers?
Ja, u kunt schades melden via Mijn Meijers. Hiervoor gaat u naar de pagina ‘Meld schade’ en vult u het formulier in. Na het indienen van het formulier wordt de schade direct in behandeling genomen.