Mijn Brabant Water is een online platform dat u toegang geeft tot uw waterzaken bij Brabant Water. Via Mijn Brabant Water kunt u eenvoudig en snel verschillende watergerelateerde zaken regelen, zoals het wijzigen van uw persoonlijke gegevens, het inzien van uw verbruik en het doorgeven van meterstanden.
Bij Mijn Brabant Water heeft u online toegang tot al uw waterzaken, 24 uur per dag en 7 dagen per week. Het is een handige en gebruiksvriendelijke service waarmee u zelf de controle kunt houden over uw waterverbruik en administratie.
Inloggen bij Mijn Brabant Water
Om toegang te krijgen tot Mijn Brabant Water, dient u eerst in te loggen op het online platform. Dit kunt u doen met uw persoonlijke inloggegevens, die u ontvangen heeft bij de aanmelding.
Wanneer u voor het eerst gebruik maakt van Mijn Brabant Water, dient u zich eerst te registreren. Dit doet u door op de registratiepagina uw klant- en adresgegevens in te vullen. Vervolgens ontvangt u uw inloggegevens per post of per e-mail.
Heeft u al een account? Dan kunt u direct inloggen op de homepage van Mijn Brabant Water. Vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op ‘Inloggen’.
Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen via de ‘Wachtwoord vergeten’ optie op de inlogpagina. Hier vult u uw gebruikersnaam en e-mailadres in, waarna u een e-mail ontvangt met instructies om uw wachtwoord te wijzigen.
Veelgestelde vragen over Mijn Brabant Water
- Wat kan ik allemaal regelen via Mijn Brabant Water?
- Met Mijn Brabant Water kunt u onder andere uw persoonlijke gegevens wijzigen, uw verbruik inzien, meterstanden doorgeven, en betalingsregelingen aanvragen.
- Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
- U kunt uw persoonlijke gegevens eenvoudig wijzigen via het gedeelte ‘Mijn Profiel’ op Mijn Brabant Water. Hier kunt u bijvoorbeeld uw adres, contactgegevens en bankrekeningnummer aanpassen.
- Kan ik mijn verbruik inzien via Mijn Brabant Water?
- Ja, u kunt via Mijn Brabant Water uw waterverbruik inzien. Hier ziet u een overzicht van uw verbruik per maand en per jaar. Zo kunt u eenvoudig uw verbruik monitoren en eventuele afwijkingen opmerken.
- Hoe kan ik meterstanden doorgeven?
- U kunt uw meterstanden doorgeven via Mijn Brabant Water. Hier vindt u een speciale optie ‘Meterstanden doorgeven’, waar u de actuele meterstanden kunt invullen. Het is belangrijk om regelmatig uw meterstanden door te geven, zodat uw voorschotbedrag op basis van uw werkelijke verbruik kan worden berekend.
- Kan ik betalingsregelingen aanvragen via Mijn Brabant Water?
- Ja, het is mogelijk om betalingsregelingen aan te vragen via Mijn Brabant Water. Hiervoor kunt u contact opnemen met de klantenservice van Brabant Water. Zij kunnen u verder helpen met het bespreken van de mogelijkheden en het treffen van een betalingsregeling.