Inloggen bij Mijn Regiobank Internetbankieren

Mijn Regiobank Internetbankieren inloggen

 

Mijn Regiobank Internetbankieren is een handige manier om al uw bankzaken online te regelen. Met deze online dienst van Regiobank heeft u altijd en overal toegang tot uw rekening, kunt u betalingen doen en uw saldo bekijken. Het is een veilige en eenvoudige manier om uw financiën in eigen hand te houden.

Met Mijn Regiobank Internetbankieren heeft u de vrijheid om zelf uw bankzaken te regelen, zonder gebonden te zijn aan openingstijden. Of u nu thuis bent, op het werk of onderweg, u kunt altijd inloggen en uw bankzaken regelen naar wens.

Inloggen bij Mijn Regiobank Internetbankieren

Het inloggen bij Mijn Regiobank Internetbankieren is eenvoudig en veilig. Ga naar de website van Regiobank en klik op de knop ‘Inloggen’. Vervolgens vult u uw gebruikersnaam en wachtwoord in om toegang te krijgen tot uw persoonlijke bankomgeving.

Als u voor de eerste keer inlogt, wordt u wellicht gevraagd om een extra verificatiestap uit te voeren, zoals het invoeren van een code die naar uw geregistreerde mobiele telefoon wordt gestuurd. Zo zorgt Regiobank ervoor dat uw online bankzaken goed beveiligd zijn.

FAQ

Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen voor Mijn Regiobank Internetbankieren?

Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u op de inlogpagina van Mijn Regiobank klikken op ‘Wachtwoord vergeten’. Volg de instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken en weer toegang te krijgen tot uw online bankomgeving.

Kan ik Mijn Regiobank Internetbankieren ook gebruiken op mijn smartphone of tablet?

Ja, u kunt Mijn Regiobank Internetbankieren gebruiken op zowel uw smartphone als tablet. Regiobank biedt een mobiele app aan waarmee u eenvoudig en veilig uw bankzaken kunt regelen, waar en wanneer u maar wilt.